تیتر اخبار

b_300_300_16777215_00_images_948_kabizade.jpeg

کعبی زاده به عنوان مشاور عالی منصوب شد و این در شرایطی است که زمزمه هایی مبنی بر حضور او در فدراسیون شمشیربازی به گوش می رسد.

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی جودوی ایران، طی حکمی از سوی آرش میراسمعیلی، صدیقه کعبی زاده به عنوان مشاور عالی منصوب شد تا به این ترتیب مشخص شود که او احتمالا دیگر به عنوان دبیر در کنار فدراسیون جودو نخواهد بود. ظاهرا صحبت هایی در مورد حضور احتمالی وی در فدراسیون شمشیربازی نیز مطرح است.! البته جدا از عملکرد ضعیف فدراسیون در دوران میراسمعیلی شاید بهتر بود مراسمی مناسب تر برای خداحافظی دبیر غیر جودویی گرفته شود.

کعبی زاده در دوران حضورش کمک های بسزایی به سیستم میراسمعیلی داشت و انتظار می رفت لااقل جلسه ای در شان خدمات او برگزار شود.

در کنار این موضوع اخباری از گوشه و کنار در مورد صحبت با برخی افراد غیر جودویی برای تصدی سمت دبیری شنیده می شود. این در شرایطی است که برخی از احتمال حضور برخی چهره های تاثیرگذار در انتخابات این رشته برای حضور در این سمت حرف می زدند. افرادی که برخی از آنها نقش تاثیرگذاری در رای آوردن مجدد میراسمعیلی داشتند و شاید قول دبیری را نیز از پیش گرفته باشند.! حال باید دید در صورت عدم انتصاب به عنوان دبیر چه واکنشی در این مورد خواهند داشت.

به هر حال در صورت انتخاب فردی از بیرون مجموعه این مرتبه دومین خواهد بود که برخی پای قول و قرارهایی احتمالی شان نبوده اند.

 

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیوندها

 

صفحات ما ، در فضای مجازی