تیتر اخبار

b_300_300_16777215_00_images_948_grayli.jpg

بعد از برکناری آرش میراسمعیلی از فدراسیون هنوز شاهد حضور فردی دیپلمه به عنوان نائب رئیس هستیم.

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی جودوی ایران، بعد از گذشت هفته ها از برکناری آرش میراسمعیلی و سرپرستی پریچهره متاسفانه هنوز شاهد حضور برخی منتصبین به رئیس قبلی در فدراسیون جودو هستیم. این اتفاق در شرایطی رخ داد که بسیاری بر این گمان بودند که سرپرست جدید بعد از گذشت چند هفته به بررسی عملکرد و صد البته رزومه افرادی پرداخته باشد که در دوران تاریک مدیریت میراسمعیلی در فدراسیون سمت دار شدند.!

یکی از این افراد صابر گرایلی است که اساسا مشخص نشده با چه متر و معیاری به  نائب رئیس فدراسیون رسیده است. طبق شنیده ها او نه تنها از لحاظ مدرک تحصیلی فردی دیپلمه است بلکه هیچ رزومه مدیریتی ای نیز تا زمان انتصابش در فدراسیون جودو نداشته است. با تحقیق در مورد رزومه قهرمانی او نیز می توان دریافت که در این زمینه نیز  هیچ کارنامه مناسبی نداشته و از همین رو است که می توان انتصاب او را شاهکار مدیریت میراسمعیلی دانست.! جالب تر اینکه او در کنار این موضوع در بخش های دیگر فدراسیون نیز فعالیت داشته و دارد.!

گرایلی نه تنها دارای مدرک تحصیلی مناسبی نیست بلکه در کنار عدم داشتن رزومه ای مناسب در عرصه مدیریت ورزشی( فدراسیون ) و قهرمانی در طول مدت حضورش نشان داده که به جز حضور در جلسات و گرفتن عکس یادگاری توانایی دیگری ندارد. آیا بعد از برکناری میراسمعیلی به جز دفاع از او عملکرد دیگری در همین مدت داشته است؟!

قطعا پایگاه خبری تحلیلی جودوی ایران آمادگی دارد در صورتی که عملکرد وی از سوی فدراسیون قابل دفاع باشد به انتشار دفاعیات فدراسیون در این مورد بپردازد اما از سوی دیگر رسالت اطلاع رسانی حکم می کند که این پایگاه به وظیفه خود در آگاه سازی جامعه فهیم جودو عمل کرده و از حق این جامعه تمام قد دفاع کند.

در شرایطی که بسیاری از قهرمانان دانشگاه دیده این فدراسیون آمادگی فعالیت در بخش های مختلف فدراسیون را دارند چرا باید افرادی امثال گرایلی که به جرات هیچ کدام از معیارهای لازم را ندارند این سمت ها را اشغال کنند؟!

در حال امید این است که پریچهره هر چه زودتر در این بخش نیز تغییرات اساسی ایجاد کند و جواب شایسته ای به مطالبه جامعه جودو  بدهد.

اننتهای پیام/

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیوندها

 

صفحات ما ، در فضای مجازی