تیتر اخبار

b_300_300_16777215_00_images_948_photo10742011789.jpg

 

شنیده ها حاکی از آن است که میراسمعیلی بعد از قوت گرفتن زمزمه هایی در مورد برکناری یا رفتنش از این رشته در تلاش برای برگزاری گردهمایی نمایشی با حضور برخی نیروهای هیات های سراسر کشور است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جودوی ایران، رئیس ناکارآمد فدراسیون جودو بعد از قوت گرفتن زمزمه های برکناری یا جدایی اش از این رشته طبق‌شنیده ها، ظاهرا در تلاش است که با جمع کردن نیروهایی از بین فعالان در هیات های سراسر کشور گردهمایی نمایش گونه ای در تهران به راه بیاندازد تا به این ترتیب سعی در نشان دادن محبوبیت نداشته اش به مسئولین ورزش کشور کند.
او‌ سال گذشته به دلیل ۱۱ مورد اختلاس در مرحله دادسرا  از ریاست فدراسیون معلق شد و‌بصورت غیر قابل درک و برخلاف قانون به فدراسیون بازگشت. چند ماه بعد  از این موضوع با صدور رای قطعی مبنی بر تصرف غیر قانونی در اموال دولتی که دیماه در شعبه ۱۴ تجدید نظر استان تهران نیز قطعی شد، صلاحیت حضور او‌ به عنوان  رئیس فدراسیون با توجه به ماده ۲۲ اساسنامه فدراسیون های آماتوری که یکی از بندهای آن شرط وثاقت و امانت است، از بین رفت و به همین  دلیل جامعه جودو بعد از این تاریخ هر روز منتظر تغییر و‌تحولات در این رشته المپیکی هستند.
میراسمعیلی در طول سالیان گذشته نیز  با استفاده از فضای مجازی و البته ظاهر سازی به دنبال آرام‌ کردن فضا برای ادامه حضورش با وعده و‌وعید هایی خلاف واقع در فدراسیون بوده است. نمونه بارز این موضوع حرف ها و برنامه هایی بود که در مورد رفع تعلیق جودو‌ مطرح و‌اجرا میکرد.
حال باید دید در صورت صحت خبر ، کدامیک از هیات های استانی حاضرند در برنامه ای این چنینی حضور پیدا کنند و‌در واپسین ساعات حضور این مدیر ناتوان مهر همراهی او را به پیشانی حک کنند.
انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها  

+2 #1 جودوکا 1403-01-22 14:12
میراسماعیلی جودو رو نابود کردی برو عزیزم فقط بروووووو
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیوندها

 

صفحات ما ، در فضای مجازی