تیتر اخبار

b_300_300_16777215_00_images_948_11111.jpg

شنیده ها حاکی از آن است در روزهای پیش رو بالاخره وضعیت میراسمعیلی در جودو احتمالا برای همیشه روشن می شود.

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی جودوی ایران، درست بعد از برکناری آرش میراسمعیلی از ریاست فدراسیون مشخص بود که وضعیت او به هیچ وجه ایده ال نمی شود. این اتفاق شاید برای اولین مرتبه در جودو رخ داد تا رئیس فدراسیون به این وضع از فدراسیون برود. او چند ماهی از فدراسیون به دور بود و در گام غیر منطقی بعدی روزی به همراه هیات همراه به فدراسیون رفت و به نوعی صندلی ریاست را از پریچهره پس گرفت. ریاستی که با توجه به شرایط مشخص است که کاملا غیرماندگار است.

بسیاری این اقدام او را در دوران مدیریت سراسر تاریک اش در فدراسیون جزو غیرمعقولانه ترین اقدامات وی می دانند.

اما حالا بعد از چند ماه باز هم زمزمه هایی رفتن او برای همیشه از جودو به گوش می رسد. زمزمه هایی که با توجه به موضوعات حقوقی وی می تواند بشدت به واقعیت نزدیک باشد.

میراسمعیلی و تیم اش در سال های گذشته آنقدر بد و ضعیف عمل کردند که این اتفاق با وجود اینکه احتمالا ضربه دیگر به حیثیت جودوی ایران وارد می کند اما احتمالا برای اقشار مختلف این رشته خوش آیند خواهد بود.

حالا باید ببینیم طبق روال نوبه های قبل میراسمعیلی در چنین مواقعی دچار حملات قلبی و ... می شود و یا اینکه این بار سیاست دیگری را اعمال می کند.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیوندها

 

صفحات ما ، در فضای مجازی