تیتر اخبار

b_300_300_16777215_00_images_638459674976798933IMG_8233.jpeg

گویا میزبانی کشورمان از مسابقات جام باشگاه ها و رقابت های قهرمانی کاتای آسیا در تقویم فدراسیون جهانی درج نشده لذا برای روشن شدن اذهان عمومی بهتر است  مدارک تاییدیه این میزبانی را منتشر شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جودوی ایران، اعضای عیات رئیسه فدراسیون ناکارآمد آرش میراسمعیلی در شرایطی برای آخرین بار در 1402 گرد هم جمع شدند و برنامه های این فدراسیون را مورد بررسی قرار دادند که هنوز هیچ مدرکی مبنی بر میزبانی کشورمان از جام باشگاه ها و قهرمانی کاتای آسیا از سوی فدراسیون انتشار داده نشده و ظاهرا حتی فدراسیون جهانی نیز این مسابقات را در تقویم خود نیاورده است.!

این موضوع با یک سرچ ساده در سایت فدراسیون جهانی کاملا مشخص می شود.!

به هر حال با توجه به اینکه میراسمعیلی در مورد ساخت مرکز آموزش و یا خانه تخصصی جودو و موضوعات دیگر در طول سالیان گذشته قول هایی داده که عملی نشده خانواده فهیم جودو حق دارند که این مرتبه مدارک و یا ایمیلی که امتیاز میزبانی را به فدراسیون ایران داده روئیت کنند.

و صد البته اینکهف اعضای هیات رئیسه ای که احتمالا پای صورتجلسات را امضا می کنند نیز باید با وسواس بیشتری با موضوعات مطرح شده در جلسات برخورد کنند تا خدایی ناکرده در آینده با مشکلاتی روبرو نشوند.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیوندها

 

صفحات ما ، در فضای مجازی