تیتر اخبار
b_300_300_16777215_00_images_948_IMG-20220423-WA0087.jpg

افرادی که هیچ ارتباطی به دفاع شخصی ندارند امروز برای این رشته تصمیم گیری می کنند تا تیشه به ریشه این رشته جذاب بخورد.

یادداشت میهمان_در مدتی که سکان هدایت فدراسیون به دست آرش میراسمعیلی افتاده شاهد فراز و نشیب های فراوانی در دفاع شخصی بوده ایم. از تغییر مکرر رئیس کمیته تا اضافه کردن سبک های نه چندان مطرح و ریشه دار، با سیاست درآمدزایی.!
بحث تغییر آیین نامه های دفاع شخصی که اخیراً از گوشه و کنار شنیده می شود و تمایل به تدریس کامل قوانین و مقررات و همچنین فنون جودو به جای دفاع شخصی، نشان از این دارد ، افرادی برای این رشته تصمیم گیری می کنند که هیچ گونه آشنایی با آن ندارند. البته همانطور که در مطالب قبل تر عنوان شد وقتی در دوره های داوری و مربیگری افراد بی اطلاع از دفاع شخصی و کاملا غریبه تدریس می کنند اوضاع از این بهتر نمی شود.
میراسمعیلی که می توان از او به عنوان ناکارآمدترین مدیر این سال های فدراسیون  یاد کرد با تغییر مکرر رئیس کمیته و ندادن اختیار برای کار کردن به آنها دفاع شخصی را نیز همچون جودو به پیکر نیمه جانی تبدیل کرده تا این رشته نیز نفس های آخرش را بکشد.
بعد از رفتن بهروز احمیراری و انتصاب عباس سلگی به ریاست کمیته دفاع شخصی روند کاری دفاع شخصی همچنان طبق روال گذشته ادامه داشت،اما متاسفانه پس از انتصاب محمد بلوطی به عنوان رئیس این کمیته تقریباً کلیه فعالیت های دفاع شخصی به تعطیلی کشیده شد. این سکوت و تعطیلی هر چند نشان از سوءمدیریت بلوطی است اما شاید برخی مشکلات احتمالی رئیس فدراسیون با او نیز در این مورد کم تاثیر نبوده است. شاید همین مشکلات باعث شد برخی برنامه های روتین دفاع شخصی نیزعلی رغم پیگیری های  بلوطی بر زمین بماند تا در این میان دود این اختلاف و سوء مدیریت به چشم مربیان و هنرجویان دفاع شخصی در سراسر کشور برود.
اما نکته جالب اینجاست که با وجود این ناهماهنگی ها و بی برنامگی ها کماکان شاهد صدور احکام  مربیگری درجه یک و ممتاز و همینطور کمربندهای دان ۵ به بالا هستیم.! شنیده ها حاکی از آن است که حجم این احکام به نوعی است که ظاهرا  کارمند جداگانه ای برای صدور احکام دفاع شخصی استخدام شده است.!
به هر حال خانواده فهیم دفاع شخصی کشور هیچ گاه این دوران تاریک را فراموش نخواهند کرد و تاریخ به خوبی قضاوت خواهد کرد که احکام داده شده به برخی افراد آیا طبق ضوابط بود و یا ...
آقایان مسئولی که مرتباً می گویند: "مسببان تعلیق پاسخگوی آه نود هزار جودوکار باید باشند" بیایند و پاسخگوی آه هزاران عضو دفاع شخصی کشور باشند. آنهایی که با ناتوانی در اداره امور تیشه به ریشه این رشته جذاب و پرطرفدار زدند باید در آینده ای نه چندان دور جوابگو باشند.!!
ادامه در روزهای آتی ...

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیوندها

 

صفحات ما ، در فضای مجازی