تیتر اخبار

b_300_300_16777215_00_images_948_99857.jpg

آرش میراسمعیلی کماکان با فرافکنی و پرداختن به امور حاشیه ای سعی بر فرار از وضعیتی دارد که خودش مسبب آن بوده است.

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی جودوی ایران، "فدراسیون جهانی جودو ایران را به مدت چهار سال از حضور در میادین بین المللی محروم کرد. ما همزمان با اجرای برنامه‌های داخلی و تلاش برای حفظ آمادگی جودوکاران خود، به دادگاه حکمیت ورزش در همین خصوص اعتراض کردیم که اعلام رأی آن هشت بار به تعویق افتاد، این نشان می‌دهد که نتیجه نهایی هم سیاسی بود، ولی تعجب ما از امضای یک ایرانی پای این تأیید محرومیت بود. جودوکاران ایران به دلیل ماندن پای ارزش‌ها و احترام به آرمان‌های انقلاب چهار سال از حضور در میادین بین المللی محروم بودند، بیش از یکصد هزار جودوکار ایرانی به این موضوع احترام گذاشته‌اند."

این بخشی از مصاحبه اخیر رئیس ناتوان فدراسیون جودو است. او در ابتدا اشاره می کند که " ما همزمان با اجرای برنامه‌های داخلی و تلاش برای حفظ آمادگی جودوکاران خود، به دادگاه حکمیت ورزش در همین خصوص اعتراض کردیم". خب باید دید خروجی این برنامه هایی که میراسمعیلی در مورد آنها حرف میزند چه بوده است.! برای حفظ آمادگی؟! آیا این آمادگی همان است که در بازی های کشورهای اسلامی دیدیم؟!

" در همین خصوص اعتراض کردیم که اعلام رأی آن هشت بار به تعویق افتاد، این نشان می‌دهد که نتیجه نهایی هم سیاسی بود." بهتر است در این مورد خود او توضیح دهد. میراسمعیلی دقیقا بگوید که منظور از سیاسی بودن رای بعد از هشت بار به تعویق افتادن چه بوده است؟! اصلا درک فردی که با عدم توانایی و ضعف اش موجبات تعلیق جودو را فراهم کرده و آبروی ورزش کشور را بارها در خطر انداخته از سیاست چیست؟! اساسا او که در مورد سیاسی بودن موضوعاتی همچون رای casحرف میزند اعلام کند که در کدام جریان سیاسی داخلی فعالیت مستدام و مفید داشته است؟! آیا اینکه یک روز شال بنفش بر گردن بیاندازد و فردا رنگ دیگری به خود بگیرد نشان دهنده فهم سیاسی و یا وفاداری اش است؟! میراسمعیلی با این عقبه سیاسی خود را سیاستدان می داند که اینگونه به تحلیل می پردازد؟!

" جودوکاران ایران به دلیل ماندن پای ارزش‌ها و احترام به آرمان‌های انقلاب چهار سال از حضور در میادین بین المللی محروم بودند." میراسمعیلی در این بخش به نحوی حرف زده که انگار پیش از این خانواده انقلابی جودو با بی توجهی به ارزش ها در مسابقات شرکت می کردند و به مدال می رسیدند.! واقعیت این است که موضوع عدم رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی تا پیش از حضور این مدیر ناتوان به درستی مدیریت میشد اما به محض ورود میراسمعیلی ضعف مدیریت او باعث شد شرایط کاملا متفاوت شود. هر چند برخی شنیده های تاریخی حکایت از آن دارد که برخی برای رسیدن به مدال حاضر بودند از کنار خیلی مسائل به سادگی بگذرند اما به طور کلی خانواده جودو بارها نشان داده که پای کار نظام بوده و هیچگاه حتی یک قدم هم از آرمان هایش عقب نکشیده است.

 در روز های آینده به تحلیل ادامه مصاحبه میراسمعیلی می پردازیم...

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیوندها

 

صفحات ما ، در فضای مجازی