تیتر اخبار

b_300_300_16777215_00_images_AE5723AF-59EA-4FA6-B19A-253DA9-1634228740.jpeg

سایت فدراسیون جهانی یادداشتی در مورد آغاز رقابت های گرند اسلم پاریس انتشار داد.

آنچه در پرتغال اتفاق افتاد، پیشتاز یک ارتش رویارویی بزرگ برای فتح ارگ پاریس بود.

ارتشی که در پرتغال به مبارزه پرداختند هشت ماه است که از نقشه خارج شده اند، چرت می زنند، موفقیت ها یا شکست ها را مرور می کنند و آموزش می بینند.

 قهرمانان بازی های توکیو به تور جهانی جودو بازگشته اند، نه همه آنها بلکه تعداد انگشت شماری خوب و همچنین ستاره های درخشان دیگری که به دلایل مختلف المپیکی نبودند. به طور خلاصه، در گرند اسلم پاریس که از شنبه آغاز می شود، استعدادهای زیادی وجود دارد. ما بسیار مشتاقانه منتظریم که مثلاً لاشا شوداتواشویلی، آماندین بوچارد، مادلین مالونگا، تاتو گریگالاشویلی، باربارا ماتیچ و کاگئورا کوکورو را ببینیم. یعنی در میان آنها سه قهرمان جهان، سه نایب قهرمان المپیک و آینده ای که بوی شکوه می دهد. البته موارد دیگری نیز مانند رومن دیکو، تسوگت بااتار تند-اوچیر، شروف الدین بولتابائف، ساگی موکی، پیتر پالچیک و مارگوکس پینو وجود دارند. همچنین یک گروه ژاپنی به رهبری مامی اومکی، آی شیشیمه و سوئیچی هاشیموتو وجود دارد.

همه آنها به نوعی در سال گذشته قهرمان داستان بودند. بسیاری قهرمان  بودند، بسیاری دیگر به نقره یا برنز و همچنین مقام های افتخاری رسیدند. مسئله این است که هیچ قهرمان بزرگی بدون حریفان بزرگ وجود ندارد. هرچه رقابت سخت‌تر باشد، طعم پیروزی بهتر است زیرا کیفیت آن افزایش می‌یابد. اگر جودو یک شرکت خصوصی بود به عنوان الگو به تمام مجامع بین المللی دعوت می شد. تلاش در اینجا پاداش دارد. پاریس چهار تاتامی و هزاران تماشاگر است، یک قهرمانی جهانی در نسخه کاهش یافته که به عنوان دور دوم تقویم ظاهر می شود، مانند راه اندازی یک ماشین با قدرت کامل در گاراژ خانه شما. در حال حاضر در هتل به چهره و زبان بدن نگاه می کنیم. در حال حاضر همه چیز حاوی لبخند و آموزش فراوان است. همه از تمایل خود برای شروع صحبت می کنند. آنها انرژی را ذخیره می کنند و وقتی آن را دفع کنند، ویرانگر خواهد بود.

 

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیوندها

 

صفحات ما ، در فضای مجازی