تیتر اخبار

b_300_300_16777215_00_images_948_RAHIMI.jpg

میراسمعیلی اعلام کرده"باید این خبر را بدهم که تیم ما هم در بازی های آسیایی و هم در مسابقات کسب سهمیه المپیک می تواند شرکت کند" و این در حالی است که سرپرست کاروان اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی نظر دیگری در این مورد دارد.

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی جودوی ایران، آرش میراسمعیلی رئیس فدراسیون تعلیق شده جودو در جدیدترین اظهار نظرش اشاره کرده است :"باید این خبر را بدهم که تیم ما هم در بازی های آسیایی و هم در مسابقات کسب سهمیه المپیک می تواند شرکت کند.دادگاه هر حکمی بدهد ما می توانیم در مسابقات پیش رو شرکت کنیم. باید تمام تلاش خود را برای گرفتن سهمیه المپیک به کار ببندیم" و این در حالی است که اصغر رحیمی (سرپرست کاروان اعزامی کمیته ملی المپیک در بازی های کشورهای اسلامی ) در مصاحبه رسانه ای مطالب متفاوتی را در این مورد بیان کرده است.

رحیمی گفت:"مشکل جودو مشخصا در مورد بازی‌های کشورهای اسلامی بود و پاسخ ویزر و فدراسیون جهانی در مورد همین مسابقات است‌. اینکه در مورد سایر مسابقات مشکل جودو حل شده باشد اینگونه نیست‌."

این اظهار نظر به این معنی است که تعلیق جودو کماکان ادامه خواهد داشت و موافقت ویزر (رئیس فدراسیون جهانی ) نیز احتمالا برای حضور تیم ایران در بازی های کشورهای اسلامی صرفا به این دلیل است که این رقابت ها در تقویم فدراسیون جهانی نبوده و یا بهتر بگوییم زیر نظر این فدراسیون نیست.

حال باید دید مراجع ذی صلاح و امنیتی در این مورد چه عکس العملی نشان خواهند داد.

انتهای پیام/

b_300_300_16777215_00_images_948_656262.jpg

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیوندها

 

صفحات ما ، در فضای مجازی