تیتر اخبار

b_300_300_16777215_00_images_948_arash-123.jpg

نفس جودوی ایران به شماره افتاده و در این میان همه منتظرنقش آفرینی افرادی هستند که می تواند تاثیرگذار باشند.

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی جودوی ایران، حال این روزهای جودو وخیم تر از گذشته شده و حالا دیگر تن نیمه جان این رشته المپیکی با تنفس مصنوعی به حیات خود ادامه می دهد. حیاتی که بیشتر  شبیه مرگی تدریجی است.! از یک سو شبکه ها معاند هر روز بر طبل اتهامات مطرح شده رئیس ناتوان جودو می کوبند و از سویی دیگر در داخل نیزبسیاری از اهالی این رشته از دست عملکرد فدراسیون به فریاد آمدند.

رشته ای که پیش از حضور میراسمعیلی در مسابقات باکو تنها با 3 جودوکار عنوان چهارمی جهان را از آن خود کرد به روزگاری افتاده که باید دلش را به سفرهای تبلیغاتی مانند عراق و ترکیه خوش کند. به روزگاری افتاده که سوپرلیگ اش دو روزه جمع می شود. به روزگاری افتاده که با نگاه حسرت به تقویم فدراسیون جهانی نگاه می کند و به روزگاری افتاده که سالن هایی مانند کبکانیان خاک می خورند...

در این میان صد افسوس که همه منتظرند تا دیگری برای احیای این تن نیمه جان کاری کند.! واقعا دیگر چه بلایی باید بر سر جودو بیاید تا آنهایی که دست شان می رسد کمر همت ببندند؟! کدام بخش دیگر این رشته باید تخریب شود تا برخی درد را احساس کنند؟! تیم های ملی باید اردوهای بی فایده و بدون برنامه برگزار کنند؟! روسای کمیته ها باید افراد غیر جودویی و غیر متخصص باشند؟! دان های بدون ضابطه به افراد داده شود؟! به دروغ برای تشویش اذعان عمومی اعلام شود که تنها عضو ایرانی  فدراسیون جهانی نیز تعلیق شده ؟! دائما از خائینین داخلی حرف به میان بیاورند و در نهایت حتی یک نام را هم اعلام نکنند؟! سیلی به گوش داور بزنند و نه تنها با خاطی برخورد نشود بلکه به او سمت هم بدهند؟!

این بخشی از اتفاقاتی است که در طول مدیریت آرش میراسمعیلی شاهد بودیم. درست است که تنها چند ماه از ادامه حضور او در فدراسیون باقی مانده اما با توجه به اوضاع اسفناک جودو دیگر مجالی برای صبر باقی نمی ماند. حال باید دید خانواده جودو نیز به این موضوع واقف خواهند شد یا نه.!

امیدواریم با خروج هر چه سریعتر میراسمعیلی از فدراسیون باز هم آسمان جودو ایران آفتابی شود تا شاهد تزریق خونی تازه در رگ های این جسم نیمه جان باشیم.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیوندها

 

صفحات ما ، در فضای مجازی