تیتر اخبار

b_300_300_16777215_00_images_948_arash415.jpg

بعد از قوی تر شدن احتمال رهایی جودو از مدیریت میراسمعیلی برخی به دنبال بهره برداری از آب گل آلود هستند.

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی جودوی ایران، زمزمه های کناره گیری آرش میراسمعیلی از فدراسیون  هر روز بیش تر از گذشته به گوش می رسد. شرایط به نحوی است که شاید بسیاری از اهالی جودو هر روز منتظر  شنیدن خبر جدایی او از فدراسیون هستند و بسیاری نیز در اندیشه جایگزین احتمالی هستند.

طبیعی است که بعد از انتشار خبر کناره گیری میراسمعیلی و پایان ریاست تاریک او در جودو، فردی باید به عنوان سرپرست سکان هدایت این کشتی به گل نشسته را در دست بگیرد. فردی که بدون تردید کار دشواری را پیش رو خواهد داشت. از یک سو موضوع رفع تعلیق مطرح است و از سوی دیگر شرایط گوشه گوشه جودوی کشور آنقدر نابسامان است که نمی توان از کنار آن به سادگی گذشت.

اما در این میان و در بلا به لای تمام این تفاسیربرخی نیز آب را گل آلود دیده اند و سعی می کنند شرایط را به سود خود تغییر دهند. در میان نام های شنیده شده در هفته های گذشته در مورد حضور در انتخابات احتمالی فدراسیون، نام هایی به گوش می رسد که نه در قد و اندازه های این حرف ها به حساب می آیند و نه پرونده مدیریتی و ورزشی درستی دارند.!

نکته جالب تر اینجاست که خود آنها تا کنون به هیچ وجه بصورت علنی پا در میدان نگذاشتند و با استفاده از سربازان سایبری و مجازی خود سعی در مهیا کردن شرایط دارند.

برخی از آنها که خود می دانند محلی از اعراب ندارند حتی سعی در پنهان شدن پشت نام های بزرگی همچون کاظم یزدانی و اساتیدی از این قبیل دارند. آنها به خیال خود با استفاده از پتاسنیل و آبروی اساتیدی همچون یزدانی می توانند اعتباری برای خود کسب کنند. غافل از اینکه پرونده آنها در جودو و دیگر رشته ها کاملا مشخص است و ناکامی ها و سوء مدیریت آنها تا همیشه در ذهن ها باقی خواهند ماند وصد البته اینکه اساتیدی همچون یزدانی در بازی آنها نخواهند رفت.!

البته در صورت لزوم در مطالب بعدی قطعا به برخی از این موضوعات و پرونده ها اشاره می کنیم اما با توجه به شرایط موجود صلاح نیست که بیش تر از این ورود کنیم.

در مقابل عده ای هم که بیش از20 سال از  آخرین فعالیت شان در این رشته می گذرد ژست روشنفکری گرفته اند و به هر صورتی شده در جستجوی روزنه ای برای ورود به فدراسیون هستند. اتفاقا این عده بیش تر از دیگران به درج مطالب در فضای مجازی می پردازند و سعی در فعال نشان دادن خود می کنند.

طیف سوم هم ظاهرا برخی مسئولین فعلی هستند که البته چند وقتی است دیگر نام یا تصویر آنها را بر روی سایت و یا صفحات مجازی فدراسیون نمی بینیم. این دسته نیز احتمالا تفکر تکیه بر صندلی ریاست دارند و البته در این زمینه فعالیت های زیر پوستی ای داشته و دارند. هر چند این دسته بارها در انتخابات شکست های سنگینی متحمل شده اند و بعید به نظر می رسد حتی برای ثبت نام در ان دوره توفیقی داشته باشند.!

به هر حال شرایط جودو به این سمت و سو در حرکت است اما موضوع قابل توجه هشیاری بزرگان این رشته است. به امید خدا بعد از رهایی فدراسیون از مدیری ناتوان همچون میراسمعیلی فردی لایق و کاربلد سکان هدایت را بر عهده خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیوندها

 

صفحات ما ، در فضای مجازی